divendres, 30 de gener del 2015

CAMPSA ESTACIÓ DE SERVEI DE VIC







AVENIDA EIX 11 DE SETEMBRE, 12 VIC BARCELONA



Avui m’ha passat una anècdota a la gasolinera. Hi havia una mànega de la gasolina que no m'ha arribava al dipòsit del meu cotxe, he preguntat al personal de la benzinera que podia fer amb el problema que em trobava, la seva resposta ha estat que la mànega de la gasolina costava una mica, que havia d’estirar més, després de tornar-ho a provar i veure que no tenia prou força, que no podia aconseguir que la mànega arribés al dipòsit he optat canviar al sortidor del costat que estava encarat al mateix cantó que el meu dipòsit, i efectivament aquesta m’ha anat bé perquè no he tingut que estirar-la. La meva sorpresa ha estat quan he anat a pagar, veig que m’han cobrat 7 cèntims de més, he demanat de què eren aquests diners i m’han dit que el motiu era perquè he despenjat la mànega del sortidor que no m’ha anat bé, i que he tornat a penjar sense treure una gota de gasolina, per tan he arribat a la conclusió que tan sols per despenjar la mànega d’un sortidor ja ens costa 7 cèntims.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada